Voi hitsin hitsi. Mikähän valvotti viime yönä?Ympäri pyörin sängyssä,hyvä etten kuristunut yöpaitaani. Onneksi on liukasta polyester-kangasta.
Eipä aurinkoa näy, joten ei taida lumetkaan tänään sulaa sitä vauhtia kuin eilen. Taisipa melkein ne lumet mitkä lauantaina satoi, sulaa eilen.
Lumi on toisaalta kivaa, mutta ei enää tähän aikaan vuodesta jos sitä tulee lisää. On vähän sekaisin nämä säätilat tänä vuonna.
Mitähän sammakkomiehet lupaavat kesäksi?
Toisaalta, kuuluuhan ne loskakelit pääsiäiseen.
Kommentit