kalenteripäivää edessä. Ihanaa,huomenna aamulla ei mitään kiirettä. Vapaus alkaa. Ja samalla piti alkaa se kuntokuuri,aamulla tietty heti lenkille. Tuskin jaksan, mutta toivossa,siinä toivossa että sais itteensä niskasta kii edes sen verran.

Voi että väsyttää,nukkumaan,johan se kellokin jo puoliyön.

Pelottaa, että sijainen soittaa jo heti aamulla,uups.